søndag 22. februar 2009

Laaatere søndag :-P

I dag har jeg ikke vært ut ytterdøra en gang. Kun ligget på sofaen å sett på tv å kost meg med Lonemor :-) sto opp i 9 tida i dag også...ryddet og vasket litt klær.

Har spilt litt World of Worldcraft i dag også. jeg digger det spillet. det var Ole-Kristian som fikk meg til å begynne å spille. han har spilt dette spillet i 4 år. jeg begynte å spille det når jeg gikk gravid for 2 år siden, og ble helt hekta! det har jo vært perioder hvor jeg ikke har spilt også, men da er det morsommere å begynne å spille igjen. det er et online rollespill, som går ut på å gjøre quester, levle og bli sterkere. du kan velge mellom å være god eller ond, forskjellige raser og hva du vil være(f.eks jeger, prest, shaman osv osv). de sistnevnte har foresten forskjellige egenskaper.jeg anbefaler dette spillet på sterkeste!!

Har sett etter nettingstrømpebukse på nettet i dag til playbofesten neste lørdag...jeg sliter med og finne klær!!! er jeg ikke så veldig mye fan av dette temaet.men men..jeg fant jo det jeg lette etter, men da håper jeg bare det rekker å komme fram til helgen:-P da er det bare resten av antrekket som mangler.

Skiver mer senere :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar