søndag 15. mars 2009

En fin og rolig helg :-)

I går (lørdag) jobbet jeg fra 06:30 til 14:00.jeg hjalp tante Randi og Marie med oppvasken og ryddet bordene.jeg skar nærmere 150 brød på oppskjæringsmaskina og ble veldig ør i hodet :-S fikk skikkelig hodepine resten av dagen.jeg var helt utslitt når jeg kom hjem.sov i 2-3 timer, men det var godt!!! så dro vi å handlet å leide en film.etter Lone hadde lagt seg koste vi oss med ost og kjeks og skulle sette på filmen, men den var det bare og glemme, for Lone hadde gjemt fjernkontrollen en eller annen plass :-P

I dag har det vært en fin dag :-)

Vi sto opp ganske tidlig alle sammen, spiste mat og gikk ut en tur.jeg og Lone gikk bare litt rundt, mens Ole-Kristian støvsugde og vasket bilen innvendig.

Så kjørte vi en tur rundt(jeg kjørte :-P), og kom på at vi skulle ta oss en tur til pappa.det var så fint vær, at vi bestemte oss for å grille.det var fortsatt litt kaldt å sitte ute, så vi gikk inn så fort vi var ferdige med og spise.

Når vi kom hjem igjen lagde jeg brownies...KJEMPEGODT!!!

Men i dette øyeblikk ser vi tippeligaens første rosenborgkamp for i år.

skriver senere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar